17.28

tjaaaaaaa!
sitter här hemma men niki, min dator är inlämnad för tangenterna så atteee blir nog mer blogga snart :D
men hade grillmys med klassen i fredags, åkte moppe också, bara för att (A)
igår, FICK JAG EN EGEN MOPPEPED, fast så fort jag satt mig på den så kraschade jag in i en vägg, så jag har fullt med blåmärken över hela kroppen nu, känner mig så duktig. nej.
men jag saknar min robin..
usch, jobbigt o bo 186410600452852069352 mil från honom, men kanske åker dit på påsklovet, hoppas på de döh.
saknar basse o bobba lite också,.
OCH HERTA. USCH VA JAG SAKNAR HENNE.
men asså, har inte speciellt mycket att skriva..
bara att jag är sjukt jävla kär., mehiieiheieh.
asså jaja.
men snart åker niki hem, då ska jag prata med basse först sen robin.
men asså nu orkar jag seriöst nt skriva mer.
pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0