bara för att.

hejhej.
kanske inte så ofta jag bloggar men det är mkt som händer o mår inge bra, men här kommer ett inlägg som sofia har tjatat om så länge..
så nu blir det ett långt inlägg, kan berätta lite om vad som händer..
jag är kär igen..
men fanskapet bor i småland så det var ju inte så lyckat kanske..
men sov hos honom förra fredagen o de va helt underbart, tänker på honom hela tiden..
saknar dig robin.
men jaja, måste berätta att jag har världens bästa kompis, anton.
han är så jävla grym och jag rent ut sagt avgudar honom.
han finns alltid där för mig och lyssnar och får mig alltid o le när jag är nere, cred 2 u.
sofia ville att jag skulle skriva om henne så jag gör väl det.
sofia är ful men jag älskar henne så högt iaf, högt över molnen.
hon är en av dom bästa, hon är som en sol som lyser upp alla mina dagar.
hon är helt jävla grym, finns så mycket att skriva om henne men finner inga ord.
hon är så underbar och hjälper mig genom det mesta, och jag älskar henne så jävla mycket.
amanda ville att jag skulle skriva något om henne också så då gör jag väl det.
amanda är nästan lika ful som fia fast inte riktigt.
jag älskar amanda minst lika högt som fia, hon är fan helt underbar hon också.
vi har många grymma minnen, som tex. 'i love rock 'n' roll' , nlc fyfan de va helt awesome :D
jag blir alltid så glad när jag ser dig skratta, är jag sur elr nåt o ser dig skratta så kan jag inte vara sur längre, det går bara inte.
amanda, jag älskar dig grymt mycket.
och nu vill ida att jag ska skriva om henne med, det blir inte mycket för jag har ont i mina fingrar.
ida, du är grym, du har hjälpt mig genom mycket, tycker vi ska vara snart, de va länge sen..
jaja, älskar dig.
'
'
peace out.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar dig megamycket Emma :D <3

2011-04-07 @ 16:21:31
URL: http://ssofiaolssonn.blogg.se/
Postat av: amanda

Älskar dig oxå Emma :D <3

2011-04-07 @ 17:11:21
URL: http://aamandajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0