dagen igår & idag.

hejhej.
sitter i sängen nu, va i sala igår med fia, det blev inge gymma av (a)
vi gick ner till stan och åt kebab ist, hihihih :D
sen gick vi tillbaka till johannes och så var vi där och kollade på family guy och sen på talang, sen gick vi till bussen och åkte hem.
idag har jag hoppat studsmatta med erik o elin, sen åkte jag, pappa o oskar till affären och köpte godis och köttfärs, sen lagade vi mat, sen åt vi, sen ringde jag basse o pratade med honom ett tag, sen gick jag ut o spela ping-pong med oskar, sen fika hos farbror, sen hopprep med anna och jennifer.
nu sitter jag och lyssnar på musik och saknar robin lite.
på fredag kommer herta :')
jaja, nu ska jag nog gå ner o va lite social o kolla fotboll med papi.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0