äre lugnt om jag kallar dig baby?

till dig tobbe.
vill inte att du ska läsa men vill skriva av mig :)
du är så jävla grym tobbe, varje gång jag ser dig tappar jag andan, ville inte erkänna något först men va tvungen till slut, och du är helt jävla bäst, finns där i alla lägen.
du vet att jag litar på dig, haha inte känt dig så länge men det gör jag, litar på dig.
jag vet fan inte vad jag ska skriva, har så mycket jag vill säga, men kan inte formulera mig..
du är en äcklg bitch som är grymt elak, men du vet att jag älskar dig.
har aldrig riktigt berättat hur jag känner men hoppsan, här kommer allt påen o samma gång.
HÄR KOMMER ALLA KÄNSLORNA PÅ EN OCH SAMMA GÅNG.
nejmen tja, .
men nu vet jag inte, så jag ringer dig ist.
puss, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0