himlen är oskyldigt blå'

tjenare.
slöat typ hela dagen, världens jävla mensvärk..
blir nog ingen träning ikv iaf, blir o ligga hemma o kolla match o tagga inför skola imorgon..
nejmen igår va askul!
först spelade vi fotboll, gick åt helvete o kunde inte vara med andra halvlek, stukad fot typ, askul o gå på stan i typ 6 h efter de..
amen sen duschade jag, o sminkade mig i bilen sen gick jag, mamma o oskar o åt sallad..
så ringde tobbe o fråga vart vi va, sen mötte vi jonte, tobbe o alex på gina tricot o sen på dressman,
sen gick vi genom lindex o HAHAHHAH alex.. han hade ner massa jävla flaskor, låtsades som ingenting o gick därifrån haha.
sen gick vi runt o leta bh till mig, hittade ingen.
men sen gick jag o alex runt ett tag, drev med jonte o tobbe, hahaha :D
men sen gick jag o alex till bion o skulle kolla om det gick nån bra film som vi kunde se, sen kom tobbe o jonte så köpte vi biljetter till 'cowboy's and aliens', o när vi skulle gå in va vi tvungna o visa leg, varken jag elr tobbe hade de, så vi fick tillbaka ett presentkort ist, hah.
sen gick vi ut i typ 10 min, sen gick vi in o köpte nya biljetter till 'bilar 2',  den fick vi komma in på iaf ;)
men så kollade vi på den, asrolig film asså :D
men sen efter de, träffade jag jennifer o hennes 2 kompisar, sen gick dom iväg igen o jag, jonte, tobbe o alex åkte skrapan o sen gick vi o satt oss på en bänk lite längre bort o muppade oss..
sen gick vi iväg till hamnen o kollade på chrilles båt, precis när vi kommit dit fick vi gå tillbaka igen för att jag skulle hinna med bussen, haha..
men så satt vi o snacka tills min buss kom.
asgrym dag, tack så mycket till er pojkar :D
få se om jag åker till hallsta med niki på fredag, rasmus fyller.
så blire mys där :D
men nu ska jag gå o lägga mig i sängen o tagga inför matchen!
vi hörs bbbabes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0