lateeeeer

men hejsan.
tycker att jag ska försöka ta tag i dehär med bloggandet igen, inte blivit nå på typ hela sommarlovet haha.
och ni vill säkert inte veta vad jag har gjort i sommar så det tänker jag inte skriva! :)
men ni kan få veta att jag har gått o kärat ner mig en smula, vilket inte känns alls bra för tillfället.
men iaf, imorgon kommer nog niki o jonte hit :)
just nu mår jag helt åt helvete, men ska inte klaga, sånt e bara jobbigt :D
ska be kkevin fixa en ny header till mig också btw, o en ny design.
men asså, här kommer en skön bild på mig som jennifer tog när jag va där, hon tog massa bilder, blev inte nöjd med en enda, awesome!
men nu ska jag antagligen ringa nån, niki antar jag..
o här kommer bilden ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0