litar inte på någon och allt är hennes fel'

tjenare mannen.
nejmen pallar inte blogga för min design o header, så fula.
men ska fixa det, när jag orkar..
men nu slänger jag in ett inlägg iaf.
men jag är hemma med sjukt ont i magen iaf, har typ legat o kollat film hela förmiddagen, sen gjorde jag omelett, sen gick jag upp till farbror, fast ingen va hemma så satt ute i hundgården med troja ett tag, sen gick jag hem och duscha o nu sitter jag här.
knarkar newkid..
juste, farmor fyller ju idag också. grattis till henne!
men asså, hade tänkt o lägga upp lite bilder från fotbollensdag, det är ju roligare med bilder än bara text, right?
i helgen ska jag iaf spela fotboll o sen gå på stan med niki, tobbe, jonte o om nån annan skulle vara med vet inte, men jag måste köpa bh och bröllopskläder.
men nu ska jag inte skriva mer..
här kommer bilderna!

Kommentarer
Postat av: amanda

bara så att alla vet så tog jag alla bilderna :D

2011-08-25 @ 17:31:19
URL: http://amandaaaaaaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0