Tja, Jennifer här!

A nu är det så att jag tycker att Emma bloggar för sällan... Så jag beslutade mig för att göra det åt henne ;)
I måndags möttes vi på stan och gick där ett tag sen hämtade mamma oss och vi for iväg hem till mig. Vi chillade lite sen träffa vi nåra på kvällen, som var sjuuukt varm by the way. Idag har vi badat med mina homies och chillat med dom. Får se vad vi hittar på ikväll, blir kanske att dra tillbaka till dom.
Så nu har ni lite koll på vart Emma befinner sig och att hon fortfarande lever fast hon spenderat dom två senaste dagarna med mig. Imorgon drar hon hem, hoppas hon överlever tills dess. Jag menar jag är rätt farlig att umgås med och så. Ja om ni inte har mycket annat för er kan ni ju spana in www.jennifereklund.weebly.se, jag har ju dock inte bloggat eftersom jag nu bloggar här. Men ni kanske hittar nåt spännande. 

Emma är en helt otroligt underbar människa! Vi har varit kompisar sen vi var små och hon finns alltid där. Fast det är ju rätt kul att hennes plattång betyder mer för henne än vad jag gör. Men jag kan leva med det för i det stora hela så vet jag att hon älskar mig också. Aja nej det va allt jag hade att berätta. Ha det bra så hörs vi, vem vet ifall jag snor hennes blogg nån mera gång. 

Jag älskar dig min fina Emma!
GästbloggarN her self  2 bilder från senaste plåtningen, hare bra. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0