bara för att mitt liv är så jävla cp.

hejsan.
har studiepass med maggan nu.
jag hatar amanda och sofia just nu.
har ingen anledning o hata dom men det gör jag.
för dom är så jävla cpstörda så det finns inte.
och sofia.
i like the way you shake your ass around me.
jamen , ska t sala idag o vara med massa störda människor, o johannes ville träffa mig också men jag vet inte.
orkar inte efter allt, han behandlar mig så jävla fittigt. men ja iaf, vet inte varför jag skrev det för ni har inget med de o gör egentligen..
men sen är jag sur på robin, min älskling, johansson för han ba skryter om att han har sportlov hela tiden..
men vi har ju sportlov nästa vecka, och då ska jag till mormor från torsad till söndag, fast jag hoppas på att få åka hem på lördag för att jag ska till sala o kolla innebandy på söndag halv 1, vilket jag tydligen hade 'lovat' anton..
men sen hoppas jag få träffa robin också.
sen blir det nog att tillbringa resten med niki.
men asså nnu ska jag nog plugga lite.
hääjdåååå alla fula ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0