fredagsmys

hejhej.

de va mys igår.
filmkväll med amanda, sofia, adam o marcus.
först lagade vi typ mat, hahhahaha jag är grym.
sen gick vi upp och kollade film, först blev det 'the hills run red', adam sket på sig. ehhehe. fick inte ens öppna fönstret ju :(
sen kollade vi på 'human centipede' , den va fett äcklig ;o
sen kollade vi på '8 mile'. som alla utom amanda hade sett flera gånger. hehe.
sen typ pratade vi och sköt gummisnoddar på varandra....
o fia o marcus låg på madrasserna o mös, hihih jätte söta!
o jag o adam låg i sängen, o hihi, jätte fula!
o amanda låg o töntade sig på madrasserna med fia o marcus, hihihi jätte töntig!
nejmen, de va något som måste göras om!
och adams pappa skulle hämta honom 12, men somnade o kom inte förän 20 över 1. eheh.
adam bajsade på sig när han & jag gick ut o skulle vänta på hans pappa, babyface kom o tänkte äta upp honom, men då kom jag med mina ninjaskills o ba slog ner honom!
men sen gick jag in o då kollade vi på 'i rymden finns inga känslor' och så somnade typ allihopa medans vi kollade på filmen haha :(
sen gick vi o la oss runt 4! (y)
iallafall. först åkte marcus hem vid 9, sen kom fias mamma vid halv 10.
nu sitter jag o amanda o lyssnar musik o gör inte ett skit.
sen ska vi åka till amanda o muppa oss.
nu orkar jag inte skriva mer.

pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0