lördag

hejhej!

gud vilken härlig skidsemester!
åkt skidor och varit barnvakt typ hela tiden, ashärligt.
men jaja, jag är grym på att åka skidor iaf, lurade med mamma till svarta backen (hon är nybörjare) hehe.
men igår så va vi ner o badade o ikväll också, efteråt åker vi pulka i skidbacken, fast det får man inte (a)
gud så busigt. (a'
men jaja, oskar o anton är jätte dryga iaf. tar mitt godis heeeeeeela tiden.
så ringer aldrig johannes fast han lovade, men jajajajajjaja.
längtar sååå efter att fotbollen börjar, tack robin.
ska börja till våren igen tror jag :')
men asså nu vet jag inte vad jag ska skriva längre så assåååå, men ni kanske får en bild.

btw, åker hem imorogn :(

pussen!

Kommentarer
Postat av: WöbN

MJO!

2011-01-15 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0