sjuk..

usch, längesen jag skrev juee.
men tack hanna för designen :)
va ju hos älskling i måndags, sov typ hela tiden.
kom hem senare på kvällen med feber, skit bra.
har verkligen inte råd o vara hemma från skolan nu!
så var hemma igår och idag, hoppas på att komma till skolan imorgon..
låg och sov när pappa kom upp med nå paket som hade kommit på posten till mig, fick min nya mp3 o högtalare!
fett näääjs. ehehe.
saknar min lilla hannes nu ju.. får se om jag åker till honom på fredag eller om mamma o pappa ska ha hjälp med rummet.
kanske flyttar in på söndag :D:D:D:D

somnade 5 imorse o vaknade 6 av att jag kvävdes till döds i sömnen. usch för mardrömmar.

nu ska jag sova lite till sen gå ner och baka kladdkaka (a)
och sen ska jag bli kannibal o äta upp jocke. :)

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0