måste skärpa mig.

hejhej.
jag måste skärpa mig när det gäller bloggandet, ..
men är hos mormor iaf, har varit in till arum 2ggr, badat o grejer med fint folk!
o ikväll kommer albin, liffner o isacsson och sover här. :)
o herta kommer hem inatt,.
sen imorgon kanske rickard kommer, :)
ikväll blire nog bad, xbox-spelande o så ska vi nog gå ut o lira lite futboll, sen film :*
sitter i min säng just nu med sjukt jävla ont i ryggen, känns som den ska gå av förfan, men jaja.
på onsdag åker jag hem.. :(
men då ska jag leka sönder med niki, fia, amanda o TRÄFFA JENNIFER :D:D:D
sen åker jag o mamma till stugan :):):)
kanske får träffa mitt syslingbarn.
innan albin & co. kommer ska jag nog träffa johnny en snabbis tror jag :o
ska tvinga med honom ner till badstranden (a)
sen följer väl fabbe o hilding med mig upp till vägskälet för att möta upp albin o dom som kommer med buss, o vi får väl hoppas att det inte är så jävla varmt!
men nu ska jag äta frukost o sen klä på mig o fixa håret!
lovar att jag bloggar ikväll!
puss.
hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0