epoqwjgopgjwegåw

dagen igår va grym.
först vaknade jag typ 11 elr nåt så låg jag med datorn i sängen så skrev johnny att jag fick åka med honom o mattias in till arum om jag ville, o det ville jag så då hoppade jag in i duschen o fixade mig o sen åt jag.
efter det gick jag över till mattias o så blåste vi iväg till arum, där jag satt o väntade på jimi, nattiz o basse på konusum.
sen tillslut kom jimi, o vi satt där i typ 5-10 min sen kom nattiz o basse, o vi satt o snacka, sen gick vi ner till skolan o satt där ett tag, sen gick vi upp till konsum igen o köpte chips, sen kom bobba o robin o då gick vi ner till skolan igen o satt där i regnet, sen drog vi till hamnen för bobba skulle fixa något med sin båt.
sen ringde mamma o sa att hon, mormor o oskar skulle komma till pizzerian så vi gick mot pizzan, sen skulle dom andra dra hem så jimi följde med mig dit, o så satt vi och väntade på mamma o dom i en busskur, sen när dom kom så drog jimi hem. så åt vi o sen åkte vi hem, då satt jag lite vid datorn sen gick jag till herta o cassandra, sen skulle jag gå till johnny o mattias o kolla på film så herta o cassandra hänkade.
vi kollade på 'unborn' , elr ja, jag kollade dom andra höll på med datorn o deras telefoner o allt va dom nu gjorde.
sen drog jag hem, o satt vid datorn o snackade med rickard o william o sen somnade jag!
o idag har jag sovit i bilen hela dagen, hähä.
har inga bilder så,..
hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0