barnvakteN

tj0 alla negrer.
igår hade jag en awesome kväll med cajsa.
först kollade vi på film, mitt i filmen gick vi ner och åt ungspannkakor.
sen gick vi upp igen, fortsatte kolla, åt chips o drack trocadero (a)
sen när den va slut gick vi ut o spela ping pong, jätte mysigt.
sen när vi kom in gick jag in o skulle kolla facebook, så frågade min granne om jag kunde sitta barnvakt från 20 till 21, o då gick jag o cajsa över dit o satt barnvakt åt 2 sovande änglar.
helt underbara.
sen åkte cajsa efter typ 25 min så jag satt o kollade på landskampen o blev asarg när norge vann.
HUR FAN KAN VI TAPPA 20 FKING SEKUNDER ?!
så jag ska emigrera till mumbai iaf, o döpa om mig till typ grete elr nåt.
'
idag har jag jätte ont i magen så jag blir hemma.....
åker in till sala med 3 bussen för att gå till matilda, så åker jag nog hem med farmor sen.
kanske hinner träffa älskling också medans jag väntar på att få gå in till matilda.
jaja, nu ska jag nog sova lite sen hoppa in i duschen.
hejssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0