igår, idag, imorgon

chaachaa bloggen!
haha, sitter i sängen nu ju..
jag skrev aldrig igår väl?
jag vva iaf med herta till hennes skola..
träffa massa folk......
och robin (A)
haha, robin e söt.
sen åkte jag & herta hem, så åkte vi o hämtade danne, hertas pojkvän, uppe vid vägskälet.
så gick vi hem till mig och muppade oss, så åt vi sen gick vi ner till hallen.
sen gick jag hem och umgicks med min kära mormor och morfar.
sen ringde herta och jag gick dit och åt hamburgare ;k
jäätte gott..
sen försvann hon o danne så jag satt o kollade på tv med hennes föräldrar. mysigt faktiskt.
nu ska jag packa färdigt och sen drar vi asz..
åka bil, buss, tåg, bil..
sen fest ikv och innebandy imorgon :D
hejss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0