låv.

hejsan!
har inte kommit upp ur sängen än.
massor med jävla muppar ringde mig inatt.
men iaf, hade en grym dag med älskling igår.
fast, de va sjukt jävla cp kallt att gå till ica i shorts..
så gick vi hem igen o kollade på chuck. höh, sen kom farmor o hämtade mig.
har ingen aning om vad jag ska göra idag...
men imorgon ska jag iaf till sala igen! hih.
nu ligger jag o muppar mig i sängen, lyssnar musik o skriver med bassää, han fick typ hjärtattack nyss.. HAHA.
ligger o äter godis o dricker cola. karatefylla. ska nog kolla på lejonkungen nu..
o sen ringer jag amanda o försöker tvinga hit henne!
hörsssssss!

Kommentarer
Postat av: Basseee :D

konstigt at jag fick de då :O hahha



2011-03-01 @ 11:31:10
Postat av: Amanda

tycker du att de gick bra och tvinga mig till dig eller? ;) <3

2011-03-01 @ 14:09:33
URL: http://aamandajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0