ballalalallalal

asså typ, hej.
vill bara säga att jag fick världens gulligaste sms av jimi igår.
det gjorde verkligen min dag.
har typ slutat prata med robin nu.., saknar honom som fan men måste släppa taget.
men asså nu ska jag ha svenska, har haft kemi o sen idrott, på idrotten spelade jag typ fotboll med sofia o ida.
nu sitter jag o lyssnar på grym musik och smsar med jimi o albin.
här har ni min plan för veckan.
måndag: ska plugga franska för jag har prov på onsdag, ringa albin och kolla film.
tisdag: åka till romfartuna med jägarexamen, skjuta på skjutbanan, fortsätta plugga och sen film o prata med Albin.
onsdag: skolan, sen följer nog andreas med mig hem, så ska vi iväg och kolla match.
torsdag: skola, sen ska till sala med mamma till matilda, sen vet jag inte.
fredag: skola, sen ska jag kolla fotboll o sen vet jag inte.
lördag: FOTBOLLLLLL ♥♥♥♥♥♥, campions leauge final!
söndag: ingen aning.
'
så hejdååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0