råplugg.

hejhej,
nu har jag råpluggat franska så jag ska kunna klara provet som jag ska ha imorgon, hoppas på att jag klarar det, sen äre bara en inlämningsuppgift kvar sen har jag g i franska!, fett skönt.
men nu ligger jag bara o chillar i sängen, pratade nyss med albin som inte ska till skolan förän på måndag de äcklet.. han är i linköping hos sina underbart söta kusiner..
o här ligger jag helt mobbad o lyssnar på em0-musik.
'ta tjejerna på brösten, o höja röööösten..' .... em0-musik.. elr?
jag vill iaf ha ett litet troll..
men imorgon ska jag göra provet,. hoppas verkligen att det går bra nu.. sen åker jag hem till andreas o vi ska typ kolla på scream4, o nån annan film tror jag. mys.
vi är ensamma hemma btw, så ska väl laga mat o nåt sånt också antar jag..
jag är sjukt jävla trött, ska typ duscha nu o sen blire o kolla på desperate housewives o sen sovaaaaaaaaaaa!
har varit till skjutbanan idag btw, de va ganska kul :)
ville inte skjuta först, fett obehagligt när alla kollar på en..
men bengan tvingade mig sen för han sa att jag skulle ångra mig annars så jag gjorde de och fan va bra det gick :D
så lite stolt över att jag sköt iaf (a)
juste, fett stolt över mig själv för att jag tryckte i mig en hel jävla baguette, ni skulle ha sett så stor den va!
men sen fick jag o victor skjuts hem av matti så vi slapp åka buss till skolan först :D:D
ye, känner på mig att sommaren -11 kommer bli den bästa sommaren på länge.
men nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner till dh!
hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0