robin.

hejhej.
nu ska jag skriva av mig riktigt rejält.
jag älskar robin, så ni vet, och därför ska jag skriva om honom.
han är den fösta killen som jag verkligen tycker om, som jag verkligen skulle kunna spendera resten av mitt liv med..
de här är egentligen bara till honom, så ni behöver inte läsa.
jag älskar dig robin, jag älskar dig så grymt mycket.
de timmar, de dagar jag har tillbringat med dig har varit dom bästa i mitt liv.
om du inte har förstått det än så är det dig jag vill ha, bara dig.
allt känns så rätt när du håller om mig, när du håller mig hand elr bara rör vid mig.
det finns så mycket som jag vill säga men kan inte sätta ord på det.
du betyder allt för mig just nu gubben, vill bara att du ska förstå det..
och även om du inte känner samma sak för mig som jag känner för dig så är det dig jag kommer kämpa för.
det kommer aldrig funka mellan oss, det vet jag, men det gör ont.
det gör så jävla ont, för det är dig jag vill ha.
du är det sista jag tänker på när jag somnar, och det första jag tänker på när jag vaknar.
och du vet att det är för dig jag andas.
vill inte skriva mer.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0