Visst du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig för du har varit min.

hejhej.
nu sitter jag o har svenska, amanda tycker att jag ska skriva ett jääääääättelångt inlägg. men det orkar jag inte.
men ja.. urinvärksinfektion har jag tydligen också.. jäätte skönt..
det är fanimej inte långt kvar i skolan nu!, fett skönt.
jag mår inte bra just nu, men ska nog till grällsta och kolla på matchen idag iallafall.., kollade ju inte i onsdags.
men nästa vecka är vi ju lediga torsdag, fredag, lördag, söndag o måndag, o så får vi se men albin & kling kanske kommer då :)
så blire nog bastukväll o 'shopping' i sala. :)
TAGGAAAAAAA TILL IMORGON BRE.
amanda komemr bli så jävla mobbad i skolan efter helgen :')
vet inte vad jag ska skriva nu så blir nog ett;
hejdåå.

Kommentarer
Postat av: amanda

eller så kommer du bli mobbad :D

2011-05-27 @ 16:00:24
URL: http://aamandajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0